maandag 29 juli 2019

Omgekeerde cultuurshock

Na een reis van meer dan 17 uur zijn we weer thuis. We hadden op Warschau vertraging. Het toestel had technische problemen en dat vond ik niet raar want het was me een oud barrel.
Maar gelukkig heelhuids op Schiphol geland. Het was echt een soort van cultuurshock. Heel druk, mensen die hard praten, overal etende mensen. Troep die je ziet liggen. Buiten staan mensen te roken. Wc's zonder wassen/watergolven mogelijkheid. En de slaapkamer zonder airco. Wel met een goed bed dat niet kraakt als ik mijn kleine teen beweeg. Hahaha. Het zal allemaal wel weer wennen, maar wat dat betreft beviel Japan me wel.
We kijken terug op een hele mooie en bijzondere reis. Op naar de volgende. Voor Ries en mij in oktober naar Valencia om daar de halve marathon te gaan lopen. Ik moet er nu nog niet aan denken. Eerst maar eens al het extra vocht in mijn lijf zien kwijt te raken.
Jullie hadden bij het stukje van gisteren nog foto's te goed. Die staan hieronder.












2 opmerkingen:

  1. Lief dat je onze reis zo heb weergegeven. Bedankt schat x x (Ries)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb genoten van al je verslagen Lisette,zo kon ik met jullie meeleven wat jullie allemaal deden,bedankt hoor en liefs van mij,👍 😘

      Verwijderen